Hari Guru SK Kuang

18 Respons

  1. selamat hari guru tuk sume guru2 sk.kuang..seronok betul cikgu2 main sukaneka aritu…pe2 pon tahniah diucapkan pada kump. 2, kerana menjuarai acara sukaneka pada tahun ini….pada len2 kumpulan, cuba lag pd thn hadapan..terutama sekali kump. 5…..hehhehe jgn mare aaa…

    • Kesian kat 2 orang cikgu yg kerja keras tapi x ada hadiah. Cikgu Riduan & Mokhzani. Nanti kita bagi hadiah jugak lah. Jangan risau.

      • ye tak ye jugak….mereka berdualah yg banyak menceriakan acara sukaneka thn ni…xlupe juga pd ajk kgk dan pibg yg sudi meluangkan mase tuk memeriahkan lagi sambutan hari guru sk.kuang…tmksh byk2.

  2. tp rase mcm x meriah je sukaneka pasal ramai cikgu x turun main sekali.. huhuhu….

  3. Janji yg main & penonton meriah. Yg lain lantak pi lah. Kalau tunggu yg lain tu apa pun tak jadi. Bungkus lauk pandai pulak.

  4. janganlah marah2..mybe yg tak main ada alasan tersendiri..yg penting yg main tu enjoy..

  5. Mek sentiasa memahami. Tapi sekurang-kurangnya bagi la sokongan. Kalau tak pun, jgn lah asyik cari salah orang. Malu kat YDP dan AJK PIBG yg sanggup berjemur untuk kita.

  6. terima kasih juga kpd PENGERUSI, AJK KGK dan GURU2 yg telah memberi kerjasama ms sambutan hari guru..

  7. Saya xleh nak join sukaneka..kena jaga budak2 kat surau..huhuhu. tahun depan nak tukar portfolio lak..xaci

    • Boleh2. Thn depan jadi pengerusi pulak. x yah jaga budak2 tu. Kerja tu kasi org lain.

  8. kami penduduk kg tualang tiga menyokong ustaz awie menjadi pengerusi kgk…….. takbir…..

  9. ape2pun…buangla yg keruh…ambil la yg jernih….. minum la air yg bersih ye.. miahahahaha..saya sokong ustaz awie.. ngehnghengehngeh

  10. cikgu khairul nizam!!
    haha still ada kat sini lagi??
    de aja sy sains time drjh 4 thun 99..4 cergas

  11. best gile hri guru thn ni

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: