Mesyuarat Agung PIBG

Mesyuarat Agong PIBG SK Kuang akan diadakan pada :

Tarikh : 7 Februari 2010

Hari : Ahad

Masa : 8.30 pagi

Tempat : Dewan Blok F

Surat jemputan mesyuarat telah diedarkan  kepada semua murid.

25 Respons

  1. Minta jasa baik guru war-warkan pada murid,agar suruh ibu bapa murid melapangkan masa untuk menghadiri Mesyuarat Agung PIBG kali ke 32. Tq

    • insyallah….xde hal us.nizam…mesyuarat kali ni pe lak isu yg di bincangkan yerr…..klu nk tau kenela dtg…..tahun ni xde cabutan bertuah kerrr…..hehehe.memandangkn budget pon dah kene potong-potong-potong…..pe2 pon kami sume guru sk kuang akan memberi komitmen sebaik mungkin pada mesyuarat kali ni…ok wasalam

  2. jgn risau….. cabbutan bertuah tetap ade….. harap2 bendahari thn ni bertukar la yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hawhawhawhawahwhawahwahw

  3. Bendahari lama pun ok la. Single lagi. Byk masa lapang. Nanti dah tua senang, banyak pengalaman. Kalau x nak jugak, jadi je bendahara.

  4. ahh..xde2….. sudah2 la tu.. cukup la 3 thn jd bendahari…. penat…muak..mual….rase nak muntah….hawhwhawahwhaw

  5. Abang sokong bendahari lama. Soooooooookong.

  6. ehem..ehem… dimaklumkan bendahari lama akn meltk jawatan….. so abg lie, xyh sokong2…sokong la bendahari baru yee…. hawhawhaw

  7. Nak sokong jugak. Sampai 5 tahun.

  8. Betul betul betul….s/u sukan rilex je. Dah berapa tahun dah.

  9. haaa su skn…… amacam?? x jd bendahari pun su pibg pun ok gak tu.. muahahahahaha….andakn bersemangat waja dan berwibawa orgnye… muahahaha

  10. ni pe psl tba2 diasbitkan su sukan? bia la dia mncri ketenangan jiwa..

  11. Gosssssssssssip………………..
    Yg satu tu tlg jual stokin
    Yg satu tlg htr buku rekod
    Apakah satu kebetulan??????

  12. Kalau nak cari ketenangan eloklah naik kereta api kat Bukit Melawati. Ajak abg Jat.

  13. aishh!! x baik gossip2 ni…. melemahkan minda.. ngeh ngeh ngeh….

  14. Ehem…ehem……

  15. Rase2nye su ngan bendahari elok dtukar. Bagi cikgu yg lain merasa. Lagipun ada guru yg kurang jawatan penting di sek. Elok beri ke dia. Timba pengalaman…….. apa kata guru yg lain……….

  16. agreed..agreed….. dh tukar dah pun… ngeh ngeh ngeh

  17. diumumkan bahawa website sgbuloh tennis team telah dilancarkan!!!

    tq kpd mizz_kei yg telah mberi komen & sokongan anda….

    log in http://sgbulohtennisteam.com/ for more info….

    tk.

  18. ai mmg best… muahahahaha

  19. Tahniah Sekolah kebangsaan Kuang..sudah ada laman web…semoga terus berjaya…melahirkan generasi yang berjaya…
    Saya bekas pelajar Sekolah Kebangsaan Kuang tahun 1974-1979 ..
    Guru Besar Cikgu Hj Ismawati…adalah guru matematik saya ketika saya tingkatan 2 tahun 1981..Sekolah Menengah Bukit Gading…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: