Selamat Bercuti

Kepada semua warga SK Kuang…
Selamat Bercuti. Selamat pulang ke kampung, jika ada kampung. Berhati-hati di jalan raya. Kepada murid-murid, ingat…..cuti sekolah bukannya bermaksud cuti belajar. Gunakan masa lapang di rumah dengan aktiviti berfaedah. Elakkan bermain di tempat yang merbahaya seperti sungai, lombang, longkang besar, jalan raya dan lain-lain. Maklumkan dan dapatkan kebenaran ibu bapa jika ingin ke mana-mana.
Kepada murid Tahun 6, selamat melangkah ke sekolah menengah. Yang berjaya di dalam UPSR, tahniah dan yang kurang berjaya buktikan kemampuan anda di dalam PMR. Ingat, yang berjaya tidak mesti selalu berjaya dan yang gagal tidak semestinya gagal selamanya. Manfaatkan cuti ini sepenuhnya untuk persiapan ke alam menengah.
Selamat Bercuti.

15 Respons

  1. Selamat bercuti semua! jgn nakal2.. hawhawhawhaw…

  2. Yg takde kampung tu……drive arah Pekan Kuang, ikut Bristol sampai Rawang, Lepas itu masuk highway arah Shah Alam. Pas tu masuk NKVE terus je arah Putrajaya sampai Nilai. Ambik highway KL-Seremban arah KL. Dari KL ikut Kg Batu (Jln Ipoh lah), ke arah Jinjang, seterusnya lalu Kepong, Sri Damansara, Prima Damansara, Damansara Damai, terus je sampai Sg Buloh. Kalau kg mertua kat Sg Buloh, ikut susur kiri ke arah Hosrital Sg Buloh. Kalau tak terus lagi lalui Bandar Baru Sg Buloh, Paya Jaras dan sampai Sg Pelong. Kalau tak, terus lagi sampai jumpa Balai Polis Sg Pelong, ambik kanan, terus je tengok sebelah kiri. Nanti jumpa Lrg Bakawali. Masuk. Kalau tak terus lg, lepas sek, masuk kiri, Lrg Pejabat Kadi. Kalau tak jumpa ulangi proses yg sama. Sampai jumpa kampung. TQ.

    • dengki la tu… mentang2 kampung wa dekat….. ye la…. selamat bercuti, bw kereta tu hati2 sikit. ingat org tersayang. yang bawa kereta laju tu, ingat….. polis di merata tempat….. jgn sampai gaji abis utk byr saman, ( pesanan utk kenderaan ADE & BFE )

      • zambrota…..jgn marah….Selamat Hari Raya Aidl Adha. Kita pun tak tau lagi. Kampung banjir. Mungkin naik heli tgk dr atas je. Nampak bumbungpun terubat rindu. Kalau bumbung pun tak nampak, nampak apa? Cuba teka.

      • saman ekor takpe…jgn saman sain…kawan ramai polis…

  3. cess….. jauh sungguh perjalanan spt dia atas.. muahahaha

  4. Sye ucapkan selamat brcuti kpd semua murid skkuang.kpd semua guru2,sye dan murid yg mendapat 5a dlm UPSR mengucapkan ribuan terima kasih kerana telah banyak memberikan bimbingan dan tunjuk ajar.kpd murid2 thn 5 2009,selamat dtg ke thn 6 2010.jwblah UPSR dengan tenang.ALL THE BEST!!!!!! jika ingin berhubung dgn sye,dail 012-9123727 n emel,

    anasprime@live.com
    anasprime@gmail.com

    Selamat berjaya di dunia n diakhirat.dan kpd pengawas yg akan menggantikan sye untuk thn 2010,selamat berjaya n tahniah krn terpilih sye ucapkan.Sampaikan salam sye kpd semua dak dak Thn 5 n semua guru-guru yg sye sayangi.assalamualaikum n slmt bercuti.

  5. slamat bercuti…

  6. Happy Holiday to all teacher n pupils. hopefully enjoy da holidays with the benefit things…i’m so happy to hear this school will increase the capability in academic b co-curriculum…

  7. Salam takziah buat Kak Ija sekeluarga.

  8. salam ziarah

  9. Terima kasih kerana sudi menziarah..😀

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: