Sekitar Majlis Penyampaian Hadiah 2009

13 Respons

  1. hmmm…..cacamarba….nsb baik tertutup..huahuahuahua

    • alhamdulillah..walaupon tersangkut2..semuanya dah selesai..syabas diucapkn kepada emcee yg berjaya mengendalikan majlis dlm keadaan sebegini..syabas inspektor sahab..

  2. Abg Jat pun tumpang sekaki…….Jeles la….

  3. sye ucapkan tahniah kpd yg berjaye pd thn ini.cube lgi ynh dpn

  4. olos..muka2 kami yg mengurus hadiah ngn sijil kat luar tingkap sana musti takder..padahal kami adalah antara org yg plg sibuk hari tu..sob..sob..

  5. unit icct…print aa gmbo saya…. nanti i byr laa…muahahaha

  6. frust psl xde gambar kt majlis nie. wa pun org penting. kalau xde wa, sian kt mc nk panggil penerima hadiah…..

  7. buat kerja kene ikhlas..x baik ungkit2..org dh xnk amek gmbr, nk wat cmne..sy cdgkn en zambrota bwk je kamera sndri len kali ye..

    • Gambar kat atas pentas ada. Lain kali zambrota naik la pentas. Duduk tepi2 pun takpe. Mesti ada gambar. Tgk abang tu, ada pun gambar.

  8. syabas dan tahniah pada semua yang terlibat..walaupun agak kelam kabut sikit namun akhirnya berjalan gak majlis tu….korang semua memang best….tak kira apa pun komen diberi…ese ucapkan terima kasih pada semua….kalian semua hebat bangat…..tahniah diucapkan…..kalu ese orang kaya-raya, korang semua ese kasi hadiah keta honda sorang satu…hu..hu…hu…so, doakanlah ese kaya-raya…HU..HU…HU….

    • wau….meriahnya suasana di majlis itu…kak noriah n kak limah masih maintain……yang lain mana? Bahagian jamuan ke…?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: