Mahrajan JQAF 2009

Mahrajan JQAF Sekolah-Sekolah Selangor telah diadakan pada 13 dan 14 November di SMK Kuala Selangor. Tahniah kepada pasukan dari SK Kuang kerana berjaya mendapat tempat ketiga dalam acara Kalam Jamaie.

11 Respons

  1. Tahniah di ucapkan kpd pasukan kalam jamaie SK KUANG..serta ustazah2 yang tidak kenal erti penat lelah di dalam membimbing murid2 ni bagi merealisasikan kejayaan…ok gak tu..dpt no.3.walaupon kite xdpt nk m’pertahankan kejuaraan yg telah kite menangi thn lps..tapi xpe..thn depan de lagi…insyallah ustazah2 kite de jer idea tu nk mantapkan pasukan kalam jamaie sk kuang….bkn senang nk cakap bagi sama kan????…nk kene igt lg lps tu gaya pulak xleh silap…katenye markah antara no.1 hnnga no.3 xjauh beza…fight betul….xlpe juga wat ustaz2 yg m’giringi pasukan ini dari mula sampai ke sekolah hinnga habis mahrajan ni…syabas…pengorbananmu sgt besar..ok sk kuang..thn depan pastikan kite rampas kembali juara tu yer..wasalam

    • alhamdulillah..murid2 kita dah cuba buat yg terbaik. terima kasih kpd semua guru yg mberi sokongan. thn dpn boleh la minta rutob sumbang idea. mane le tahu, thn dpn dpt jd johan lg ..

  2. tahniah!tahniah! thn depan…rampas….jgn tak rampas… hehehe…..i sokong dr belakang tabir…😀

  3. Syukran…. Tahniah …… kepada GPI dan peserta kalam Jamaie SKK… Tahun depan kita rampas balik… tapi kena usaha lebih sikit. Wassalam

  4. tahniah dan syabas pada semua yang terlibat

  5. hai,

    saya adalah jumi yang pernah menyertai kalam jamie tu.fuhh,susah betul nak hafal skrip tu panjang…….

  6. mintak-mintak ktorng dapat masuk kalam jamaie lagi tahun ni……

  7. walaupun dpt n0.3 asalkn dh 3 kali menang…tpi thank y0u buat ustazah ngan ustat2 yang ajar kiteorang…

  8. kite orang semua sedih sebab x dpt mkn kambing…sian kite orang…

  9. kesiannya x prnh mkn susah hdp,hehehehe…………

  10. salam.saya guru jqaf dr johor.kalu tak keberatan blh tak saya nak pinjam teks kalam jamaie ustazah?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: