Penghargaan Kepada Jurulatih Pasukan Sekolah

Buat pertama kalinya, Unit KoKurikulum SK Kuang akan mengadakan satu majlis penyampaian cenderahati sebagai menghargai semua jurulatih pasukan sekolah. Majlis ini akan diadakan pada 18 November 2009. Tahniah kepada GPK KoKu, Pn Hjh Halimah Bt Raji. Mudah-mudahan prestasi  kokurikulum SK Kuang akan terus berkembang. Untuk maklumat lanjut, kita tunggu masa dan ketikanya.

10 Respons

  1. Maklumat ini diperolehi dari sumber2 yg boleh dipercayai. Terima kasih.

  2. Dah lama merindu……….Tahniah……Mmg sesuai sekali. Apa2pun tahniah jugak kat s/u sukan dan s/u koku. Kalau adik-beradik sepakat kan bagus. Dengarnya tahun depan team bolasepak akan kerja keras.

  3. yeahh go team bola sepak!!! no more athleticssss..muahhahahaha

  4. dahsyatnyer berita terkini nie……agak-agaknyer, ganjaran apa yang nak diberi……tahniah…tahniah..tahniah…pada kak limah yang menghargai usaha cikgu cikgi yang bertungkus lumus melatih bebudak walaupun ada pasukan yang kalah…namun usaha cikgu cikgi tesbt tak rasa sepi biler dihargai….hua..hua…hua…

  5. agak-agaknyer diaorg dapt ganjaran apa ek???……hmmm…pakej umrah best gak…aku nak tumpang 2 kaki….leh dapt tak?????…….apa2 pun tahniah kak limah krn menghargai cikgu cikgi yang suka masuk pdg tak kira ponat…..

    • Akak terharu sangat dgn adik-adik akak ni. Akak kalau boleh nak buat yg terbaik. Tapi itu je kemampuan yg ada. Kalaulah ada duit akak bawak ke umrah sambil tu melawat Cairo, Abu Dhabi, Kaherah, Jordan, Turkistan, Kazakstan, Hindustan dan mcm2 stan lagi.

  6. Syukran..Terima Kasih .. kak Halimah krn menghargai pengorbanan guru-guru.. lebih-lebih lagi yang mengharumkan nama sekolah diperingkat daerah mahu pun negeri

  7. Bulan. Jgn tamaklah…….ganjarannya tak penting…..ingatan tulus ikhlas ygt utama. Pungguk dah lama rindu kat bulan. Tak dapat2. Tu tak penting, yg penting layan perasaan rindu tu…..Syoknya.

  8. salam macamane nak tambah jam pada sider widget tu?

  9. Copy dan paste kat wiget teks….

    [gigya width="175" height="100" src="http://www.widgipedia.com/widgets/alhabib/Digital-Clock-Islamic-Ornamental-Button-3409-8192_134217728.widget?__install_id=1258431929703&__view=expanded" quality="best" flashvars="&col1=b7c628&col2=000000&col3=eeffcc&tzoffset=p480&gig_lt=1258432015265&gig_pt=1258432072125&gig_g=1&gig_n=wordpress" loop="false" wmode="transparent" menu="false" allowScriptAccess="sameDomain" ]

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: