Majlis Penyampaian Hadiah 2009

Majlis Penyampaian Hadiah SK Kuang 2009 akan diadakan pada 19 November 2009 (Khamis). Majlis ini diadakan sebagai menghargai murid-murid yang telah berjaya khususnya dalam bidang akademik. Semoga majlis ini nanti akan menjadi pendorong kepada semua murid agar berusaha untuk menjadi lebih cemerlang.

16 Respons

  1. pening betul kepala aku….naper la aku yang dilantik jadik _ _ _ _ _ _ _ _ _ _……..otai-otai punyalah ramai…..semuanya hebat belaka…aku insan pening jugak yang dilantik….aduhai….kepala den pening…..waa…waa…waa…..kenapa mesti aku?……kenapa?……sodih betul…..harap-harap nanti majlis nie berjln lancar, kalau tak, aku rasa ketua pengerusi majlis yang bersalah….hmm…betul gak ek….he…he..he…

    • teman juga rase begitu….. tp terima je laaa…… kite suma kan berkakilebar….. renung2kan..dan selamat beramal….😀😀

  2. Jgn pening2. Jaga kandungan tu elok2. Ye ke?

    • ada-ada ajelah abg lie nie……CNN maner yang keluarkan fakta nie?????……confius…confius….aku punyer kaki dah terlebih lebarnyer cik mizz_kei….dah tak leh tanggung lebarnya….hua..hua..hua…aku redha je ler…

  3. insan pening…jgnla emosi sgt..org lantik awak sbb awak mmg berkaliber…alhamdulillah bagusla klu dah berbdn dua…kami disini tumpang gembira…pe2 pon syabas diucapkan kepada guru2 yg terlibat dlm menjayakan majlis tu nti…ala pengerusi majlis tu auta jer…dia xleh wat pe kat awak…ok,wasalam

    • ish..ish…ish…gosip…gosip….hangat lak walaupun hujan dari pagi tadi…ala-ala artis meletup gitu…hua..hua….hua….

      • insan pening ygsweet17….(masih sweet wpun telah berpunye) internet dh elok kee??? MUAHAHAHAHAHA….

  4. Abg mmg sensitif dgn perkataan sweet. Tu yg serkap jarang tu. Kalau betul……….alhamdulillah.

  5. Mengapa kita sombong, memiliki Tuhan punya..
    Mengapa kita sombong, hanya Allah segalanya..
    rilek7X….jgn trtekan..jgn pening…kita nk bg hadiah pd bdk je..yg pnting, hadiah ada..baek3

    • Akak setuju dengan Sasterawan Negara tu. Selagi ada kudrat, berbaktilah kita. Sejuk perut emak mengandungkannya.

  6. Punggok sedih ni. Tak dpt hadiah. Tapi tak apa lah. Punggok belajar sesuatu yg baru hari ni. Salam kena cium tangan. Jgn lupa tu. Utk Cikgu Helmi ingat…..jangan jadi robot, Salam kena cium tangan.

  7. Alhamdulillah semuanya telah berjalan dengan lancar, hasil kerjasama semua guru-guru. Buat insan pening, kuatkan semangat, jangan cepat mengalah. Tirulah otai-otai yang ada di sk kuang, walaupun mulut bising ,kerja beresssssss.

  8. Wpun Abg Lie bukan otai, abg sokong ifyana……sepenuh hati.

  9. biasaa…. mulut manyak bising… tp keje jln jugaaa….. caya la cikgu sk kuang… i lap u all…. muahahaha

  10. takdepun jemput wakil PIBG

  11. Tahun ni buat tertutup je. Kalau i dpt hadiah, barulah buat terbuka. Dah lama x dpt hadiah. Thn depan kot.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: