Guru-Guru SK Kuang 2009

GURU2009

13 Respons

  1. Gambar ni dah siap. Boleh dapatkan dari Ust. Zarina. Yg x ada dlm gambar, maaf je lah. Lain kali jgn asyik mesyuarat je. Duduk diam-diam kat sekolah.

  2. umang aiiiiiiiiii……………….sketnye cikgu sekolah kuang… hehehe

  3. awat niii..huahuahuahuahua

  4. Nak jelas tengok gambar ni, ada kat bilik guru.

  5. Keseluruhan gambar menarik, cuma ada guru yg pakai cerrmin mata hitam. Apa dia ingat nak masuk dlm majalah URTV ke !!!!!!!!!!!!

  6. sape?sape???

  7. cuba mizz_kei tgk sape2 yg de beli gamba tu…..dah tgk nti mesti tau sape diaaaa…ekzosss kete dia mantop tuuuu…bergegar sk.kuang….cikgu zul,jgn mara aaarr kawe gurau jerr..hehehe

  8. Dia mana boleh kena panas.

  9. sian dia…..

  10. bese la brader 2..dia igt dia sorg je ade spek itam..1 lg..cba cr ckgu yg yo yo jo syum smpai nk tnjuk sume gigi dia…bleh msk iklan cecair pluntur la

  11. ish..ish..ish….ishhhhh……

  12. boleh tahan la jugak cikgu sk kuang, harap tahun depan ramai lagi yang bujang2, hehehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: