Jom Datang ke Hari Tunas Usahawan

Macam-macam ada………………

TUNAS

15 Respons

  1. Mari la masuk umah antu…… Gerenti takut gila tahap ke tujuh….

  2. Mana ada hantu jantan yg ganas. Kalau yg betina caya aku.

  3. tul ker tu remy….pe2 pon tadi tgk wat persiapan bkn main lagi….bagus de cikgu cam remy ni…komitmen lebih tu.caya aa remy…biler de mse aku masuk umah ko tu hehee…

  4. Kalau hampa memang hantu, jawab soalan ni. Apakah penjodoh bilangan bagi hantu? Seorang kah? Seekor kah? Kah..Kah..Kah

    • saya tolong jawab wpun saya bkn hantu..hehehe…penjodoh bilangan bg hantu ialah keping…. cth ayat : sekeping hantu sedang terbang di udara. btul x ayat saya??? hehehe

  5. Rutob ngan Remy sama je. Rutob tu oiiii Kak Umi sayang habis…..Remy jgn cakapla. Sebelah kampung ngan Kak Is. Sayang giler tu. Kalau x sapa naik main kompang.

  6. Nk tlg ckit kt mizz_kei….. Mana antu pakai keping….. diaorg pakai tandan la….. Cth ayat : Setandan antu galah sdg bersantai di gigi air….

  7. semua penjodoh bilangan yg digunakan salah sama sekali.yg betulnya ialah seketul…
    cth ayat:Seketul pontianak sedang bertenggek di atas bumbung…

  8. hmm..korang ni…2×5 jee……(nada manje2 gitu) yg sebetulnye…. ialah sepatu
    ayat cth.. Sepatu puntianak telah telah dicurik oleh seorang ketua kampung yang tinggal sekampung dengan sepatu puntianak tersebut. Sekian..terima kasih.

  9. pe jd dgn pontianak 2? abs ketua kmpng 2 khwn lain x?

  10. ape kena-mengena kawin lain ngan antu???? ni yg musykil nih…

  11. aduhhh…pening aku ngan korang nie…xabis2 ngan penjodoh bilangan tuk antu…biler nk belanja ni?????…bisnes manyak masyuk…pe2 pon open table kat bengkel yerrr…cne mizz_kei?..ok x cadangan tu…hehehe

  12. Berita panas……….Seekor hantu telah dituduh …………pengunjung rumah hantu. Bagaimanapun mangsa tidak bercadang mengambil apa-apa tindakan undang-undang. Lagipun mahkamah sivil & syariah tidak mempunyai bidang kuasa untuk membicarakan hantu tersebut.

  13. banyak sangat ke duit mizz_kei tuuuu….jgn lupa cik kiah di sini ye…

  14. Abang baju Melayu merah tadi banyak dpt duit. Isnin ni boleh lah. Jamuan Lepas Raya. Belen kuih ada lagi.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: