Cuti Sempena Hari Raya Aidil Fitri

Sempena Hari Raya Aidil Fitri tahun ini, SK Kuang akan bercuti bermula pada 18 September hingga 27 September 2009. Sekolah akan dibuka semula pada 28 September 2009.

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri. Maaf Dzahir dan Batin.

5 Respons

  1. bila guru besar umum jer cuti tambahan pada hari jumaat 18/9….bkn main lagi guru2nye….senyum ssampai ke dahi…hehee.bagus gak kan…cuti ri jumaat tu.sape2 yang kampung dia jauh..lehla wat perancangan awal sikt nk balik kampung kan.pe2 pon selamat pergi dan balik…bagi mereka yang memandu tu…120km/j tuuu kire ok aaa..jgn 160…ok..selamat hari raya..maaf zahir dan batin

  2. Baguih jugak. Kesian orang Kelantan. Nak balik jauh. 18 jam. Kalau x jem cepat sikit. Noraniah ngan Helmi sedih je sebelum tu

  3. Cikgu-cikgu memanglah seronok dapat cuti pada hari Jumaat ni, tapi jangan lupa gb dah warning jangan nak tambah tambah cuti pulak. Pesanan beliau datang ke sekolah semula pada 28 Sept 2009 ni. Apa pun saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin. Selamat pulang ke kampung halaman masing-masing tak kira jauh atau pun dekat.

  4. mari kita balik kg

  5. sudh la 2 rutob,setakat kg sekangkang biawak pn nk kecoh…..
    aku lg jauh.. releks je……

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: