Bulan Kecergasan-Julai

Poco-Poco

Aktiviti setiap pagi .Gambar-gambar pada 23 Julai 2009.

Teacher & Anas

Cikgu Zulhelmi & Teacher Lynn

Malu la pulak adik ni...

Ewah...

Murid Prasekolah

Seronok jugak ramai-ramai macam ni.

6 Respons

  1. Mana yang lain ni….Patut Kak Limah kat depan. Belakang tu bolehlah macam ……..Lain kali lah

  2. lepas ni, buat untuk cikgu-cikgu pulak ye.. Biar bergegar sikit dataran sk kuang.

  3. bukan main lagi cikgu lyn dan cikgu zul…nti leh la ajar kami poco2..kak umi pon ape kurangnye..saya tgk dari jauh jer..sbb de kelas waktu tu.nk tergelak pon de…tgk suasana mse tu.pe2 pon syabas bagi guru2 yang terlibat ngan program ni..ok wasalam

  4. ala.stkt tgk dr jauh je pe brg? kalo brani, turun la skali

  5. Kesian. Nak poco-poco pun susah. Sy x pandai tapi suka gak tgk. Yg jadi masalahnya, tak pandai tapi dengki pulak. Kesian Kak Limah. jadi PK kelas 3. Uuuuuuuh.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: