Sekitar Hari Tunas Usahawan

AIS KRIMAIR2AIRROJAKMAIZUANLONTARKUPONGUBAHGERAIGAMESFAZRILEKSOTIK2EKSOTIKKARAOKERUMAH HANTU

About these ads

35 Respons

  1. Alhamdulillah..akhirnye hbs juga hari tunas ni…. KGK dpt masyuk byk woo…bole la belanje mkn best2 nanti…(ese mmg ingat mkn jo) :D

  2. yela mizz_kie..sumernye berjln ngn kancar sekali…syukur alhamdulillah..tgk semalam rumah hantu…wow!…masyuk gak tu..beratur cukup panjang….kite tggu pe KGK nk belanja nti..hehehe

  3. ok dah tu cantik susunan gambar

  4. sorry laa mizz_kei…jgnla mara…xperasan lak salah tulis nama you…mak aiii byk tuuuuuuuuuuuuuu….belum kire yang rini punyerrrr..bole wat bisnes nii…tuk Mr.Remy,jgn lupa aaa open table kt bengkel nti yerrr…

  5. Mmg byk duit. Tapi kesian hantu. Gaji kecik. Dpt towel good morning je.

  6. haishhhh??!!!

  7. Daya dan aiskkrim……….Senyum………….

  8. wa paling seronok sbb umah antu dpt kutipan yg byk. Maklumlah wa slh sorang ajk nye

  9. kutipan gue lagi byk..mencecah 5angkaaa…hehehehe

  10. aiiii mizz_kei…byk tuuu masyukkkk…leh la belanja yer….ala dapat teh tarik pon jkadila mizz_kei oooii…hehehhe

  11. tak aci…takder pon gambo gerai burger dan keropok..kami berniaga sampai kul 2 taw..gerai2 lain suma dah tutup dah time tuh..

  12. Sapa pulak gerai burger ni? X perasan. X ada iklan ke?

  13. takpa..takpa….next wik… pinjam la gerai burger manaa2…. posing sekejap n amik la gambar….den msk dlm blog ni.. ade la gmbr cik lolita….hehehehe

  14. asyk cite umah antu je….grai lain xkn xde..pe2 pn karoke lg best..kutipan plng mmbrgsgkn…pe2 hal, sepak penalti mesti bergaya

  15. yaaa….karaoke punye kutipan…mmg cantekkkkkkkkkkkk…. teman sungguh berbangge dgn kutipan deme….huahuahuahua….begitu juga dgn outdoor games….lepass duit modal….huhuhuhu

  16. cite pasal karaoke…. ada ostat nyanyi sama itu cigu… buat malu geng ostat je… ai… semua ostat skk tak malu ke? ada juga ostat skk macam ni. Insaplah oi..

  17. Ostat??? Cikgu??? Yg mana satu ni? Rugi ayang tak tgk. Tapi takpa la. Sesekali tunjuk bakat. Nak hibur hati. Kerja hari tu tak dpt upah. Tu yg lepaih geram tu.

  18. wey..gerai org jgn dok cite2 ye..okla 2

  19. Dah nak cuti ni. Untuk kaki pancing SKK ada site untuk anda. Layari : http://ruskijangpark.wordpress.com/ . Cik Kiah…..jangan lupa. Pancing pakai tangan, bukan kaki no.

    • laa..abg lie…mati2 selama ni cik kiah ingat..pancing pakai idung….hihihihi….pancing..pancing jugak….anak bini di rumah jgn dilupakan yee…..

  20. ini ostat ada sakit la.. sikit. nak hibur hati pun tengok tempat la oi… ostat.

    • ni nape! xdok lasung citer pasa gerai indoor….kutipan lbh krg rmh antu gok…ribu riban wei

      • Cerita la sikit. Banyak mana dapat. Baru panas. Ingat tak untung. Kalau banyak, tahniahlah. Kat kedai depan ada maajun sakit pinggang. Murah je. Goji lagi mahal. Gurau……

  21. sakit pinggang kutip bola pingpong xhabis lagi ni………nasib baik lumayan…..apa2 pun PIBG kena tanggung beli ubat sakit pinggang….

  22. wah wah..meriahnyee!! dah lama teman tak bg komen… ramai betul tukang komen… ke tukang komen nye sorang tp guna byk nama??? keh keh keh…

  23. sapa tau ktne nk beli aiskrim? kupon ade lg la.. kedai mutahir bl0eh?
    bendahari pibg nk aiskrim x?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: